gosch

Har ont ihuvudet som vanligt. Har fått in två uppg så nu hoppas jag att pedagogiken är avklarad, men fick en sjujäklarns huvudvärk som bonus.
Jag tror att det kan ha med det växande glasögonbehovet att göra. Usch... Vill inte ha glasögon, men är det ett måste för att slippa huvudvärk och trötta ögon så är det.

Undrar om man ska belöna sig med att koka kaffe och kika på gossip girl innan man hugger in på ledarskapet och konfliktlösningar. :) Det som är läskigast är att det är två veckor till tentan i externredovisning och jag ligger så sjukt mycket efter! Det är väldigt stressigt att plugga, men samtidigt befriande så ska väl inte klaga egentligen. Nu är det upp till mig att fixa detta! :)

Pojkarna ska väl träna ikväll så då ska jag väl hinna med rätt så mycket idag hoppas jag. :) Hatar att ha den där torsdagskänslan där man är stressad upp över öronen, för att man inte hunnit med så mycket i veckan som det var tänkt. Så nu är det nya tag med extra mycket plugg idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0