Omg

Har hemtenta nu. Tills på lördag kl 16. Jag är så nervös! Hur ska jag kunna formulera mig så där fint, med alldeles för krångliga ord så att ingen normal människa förstår?! Ytterst svårt, men man måste ju försöka verka smart iaf.. :P

Kl 17 ska jag träffa mina skol-kamrater på biblioteket på högskolan. Vi ska försöka komma på ett bra ämne inom ledarskap och  skriva en fördjupning på det.

Plus att jag har ett grupparbete inom exterredovisning som måste in nästa vecka. Shit! Nu kom lixom allt på en gång och nu ångrar man att man gick och såsa lite förr i veckan..

Måste ju säga GRATTIS till lillebror oxå, som fick körkort idag! :D
Var hem till färnbo igår och käka lite paj (som jag själv fick baka först, de är så gästvänliga där så). :P

Nu ska jag nog hämta posten, sen duscha sen göra mig i ordning och såklart plugga lite till om jag hinner.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack:D Japp de blev de :)

2010-10-06 @ 15:13:32
URL: http://lilllundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0