So happy together

Wouldn´t it be nice... Nynnat hela morgonen så sen tänkte jag att jag skulle kolla upp texten på låten. Gick in på youtube och leta upp the beach boys och jag måste säga att jag skrattade hela deras "musikvideo". 
Sjukt att utvecklingen har gått så mycket frammåt på 50 år. Dock älskar jag alla gamla låtar och anser att många är bättre än dagens. Fick bara sån lust att ta fram DeSoton och åka, lyssna på musiken och bara vara. Men måste vänta ca 7 mån innan det är dax igen. Deprimerande tanke. :(

Hittade flera godingar som man inte hört på länge. Så nu blir det youtube-poppning och plugg! Ska in till skolan ikväll och kanske är bra om man har något att visa upp då. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0