soffpotatis!

I helgen har det bara blivit att göra massa nytta och idag åkte jag till faster som fyllde. När jag km hem la vi golv i källaren och rörde om så mkt damm och sånt där så jag fick tungt att andas och sen fick jag jätteont i huvudet... :( Så när daniel åkte och tankade bilen och åkte hem till hans föräldrar så stannade jag hemma, matade djuren och duschade.

Nu mår jag bättre men det är ju lite synd att man ska till och få huvudvärk när de är dax för zumba, som jag sett fram imot. Nu fick jag stå över. :(

Om 2 min börjar gossip girl, och om jag har tur så hinner jag titta lite innan danne kommer hem för då lär man genast byta kanal annars får han slaganfall om han måste titta på det. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0