What do you got if you ain't got love?

Whatever you got, it just ain't enough
You're walkin' the road, but you're goin' nowhere
You're tryin' to find your way home, but there's no one there
Who do you hold, in the dark of night
You wanna give up, but it's worth the fight
You have all the things, that you've been dreamin' of

Jag är på jättebra humör idag, allt känns ganska bra faktiskt. :P Dock får jag en tagg i hjärtat när jag tänker på att det är i helgen som mina små bäääbisar kommer att bli små vita änglar. Men eftersom mormor min skrytit av mig så mycket, eftersom jag har riktigt "bond-blod" i ådrorna så är jag tvungen att hålla masken. (På tre mils avstånd..)

Idag är det fredag och det betyder att världen blir lite drägligare ett tag. :) Tills på söndag då det blir plugg heeeela dagen lång. 15 sidor ska vi lyckas sätta ihop. Men jag har ju ett tag tills dess iaf. :)

Vad ska alla andra göra i helgen då? Funderar på om jag ska lämna borgen ett tag och ge mig ut på spännande äventyr. Kanske till stora staden och käka?? :P

If you ain't got love, it's all just keeping score
If you ain't got love, what the hell we doing it for

Kärlek till Daniel! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0