Fredag!

En fantastiskt fin dag att ta en skogstur i kände jag. :) Jag och Mille-Pille in the woods...Lovely!

I morgon kommer hela byggar-gänget på mat så det kommer bli jättetrevligt! Måste bara fixa till så att allt blir klart. :)

Det blir nog en sväng till valbo, när Dan kommer hem. SLUTA JOBBA KARL! (Jag har tråkigt)

Sön= Niklas dag, så då blir det färnbo och TÅRTA! :D

Kolla på doctors på förmiddan och de prata om hur man skulle laga nyttig mat på för vis. Kan bara konstatera att jag aldrig kommer att kunna bli nyttig. Daniel äta blomkål istf potatis..? Neverever... Eller turkisk youghurt istf grädde och smör. Knallplast..

Nä skogspromenad vare och samla på sig lite fästingar, de bara kryllar ju av de små rackarna! Blir galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0