Irriterad

Varför fick jag den mest okänsliga pojkvännen av dem alla..?

Igår var det fredag och hade jobbat på begravning hela dagen så när jag kom hem skulle vi grja lite i köket och sen skulle vi ha mys framför tv till doobidoo.  Jag hade lagt upp planer på tända ljus, god mat (taco) ochså hade jag köpt en varsinn triss-lott för att göra allt lite spännande..:P
Precis när jag ska börja med maten kommer någon in med en platta öl, slänger en sprit-flaska i kylen och två cola-flaskor. Sen ett hej.. :S och där gick min mys-kväll upp i rök!
Ja ni kan väl förstå vart det sluta. Kl 6 i morse tror jag att Daniel kom och la sig och då har de suttit hela natten med musik och diskuterat ganska livligt, så tyst har det inte varit. (Trots att jag skrev fleeera hat-sms..)

Om ett tag kommer väl uffe och ska hjälpa oss att kakla. Dock har jag bara en avdäckad sak i sängen och en i fotöljen nere att erbjuda som hjälp...WHY!?

Kommentarer
Postat av: Ecce

Förstår vad du menar, vi kan ta en en promenadare nån dag du har tid så kan du få avreagera dig o snacka av dig :)

2010-09-04 @ 11:45:22
URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0