Jippi! Fast näe..eller joo... Blandade känslor idag..

Gud vad mkt man kommer på att man kan göra istället för att plugga när man är hemma. Lämnade in en uppsats igår så då har man lixom gjor veckans arbete känns det som men jag har fortfarande 150 sidor kvar att läsa och göra uppgifter på! Så tänker man att jag har ju hela helgen på mig så nog hinner jag... Slår vad om att jag får sträckläsa allt på sön kväll...

Kände för att göra slingor i håret idag! Fast jag är lite nervös eftersom de blivit så konstig reaktion när jag färgat de senast gångerna och blekning är ju ännu värre. Men det är väl bara å testa. Morsan klagar alltid på att jag har för mkt hår när hon klipper mig så då gör de väl inge om man glesar ur lite...? :P

Det bästa idag: Manne kommer och hjälper oss flytta ned spisen! Woooohooo! Och då är man ju tvungen att vara där nere och använda köket. :) Fast vi inte är riktigt riktigt klara än, och pedantmannen sa att vi inte fick flytta in förren de var riktigt riktigt klart med lister och målning men nu blir de så så får han säga vad han vill! ;) Är på jakt efter ett stort fint vitt bord nu. Gärna såntdär gammaldax som man kan fälla upp två skivor på och så är det ett flyttbart ben i mitten på skivan.. Vet inte vad sånna bord kallas men fina är dom. Kanske inte så praktiska dock när de är så mycket ben på det. Men mne.

Jag är avundsjuk! Mamma och pappa är utomlands.. Turkiet närmare bestämt.. JAG VILL OXÅ! :D 

Jaha ja. Ovanligt långt meddelande idag, men de beror nog på att man är så inne på att skriva mkt nu så de går av bara farten. Skolan har dåligt inflytande :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0