Måndag..igen! :P

Hej halloj!

En vecka har gått sen sist, och det går så otroligt fort!

Helgen var fullspäckad med nyttomål och det är ju trevligt att hunnit bli klar med lite. Potatisen kom upp i fredags. typ 12 säckar blev det! Av vårat lilla land. :) Så pappa fick tre säckar och uffe tre. :)

Sen på Lördag hade jag skolarb som jag lära fixa, daniel satte hage. Frammåt kvällningen gick jag ut och hjälpte till så nu har fåren dubbelt så stor hage. :) De blav såå glada så.  Sen blev vi chaffis. Men de var ju inte så långt iaf.

Söndagen var farfars dag, då han fyllde hela 90 år. Det firades med potatissallad, rostbiff och kaffe och tårta. :)
Sen blev det skolarbete för mig så fort jag kom hem och en bit in på kvällen. Blev till sist färdig och nu väntar jag spänt på betyget... Vet ju inte om de blev rätt!! :S

Jag känner mig lite smått isolerad här hemma så om någon vill gå ut på promenad eller något så är det bara att höra av sig! Mänskligt umgänge är man inte bortskämd med. Bara jag och datorn... ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag springer ju också bara hemma och gör.. Hmm ingenting. Så hör av dig när du inte måste plugga så tar vi en promenad eller lite kaffe :) Kram!

2010-09-27 @ 13:45:44
URL: http://lilllundberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Hör av dig om du är sugen på en promenad någon dag :) Jag behöver värkligen röra på mig :P Kram

2010-09-27 @ 16:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0