Så sugen på påskgodis!

Ska nog åka och kika om jag kan hitta på något ägg och lite godis. Så kan jag gömma ett varsitt åt mina karlar sen, få se vem som hittar sitt först. (Gissar på mille!) ;P
Daniel kan ju behöva lite uppmuntran då han lär jobba över sex timmar i veckan. Och jag behöver nog oxå uppmuntras lite som blir utan honom i sex timmar extra i veckan. :P

Igår fick jag lax på södra brunn och Daniel åt fläskfile och potgratäng. Så jäkla gott! =) Vi var där för att "träffa" Joanne (Tror jag hon hette...Oopps!) haha, våran släkting från Kanada som kikar förbi vart femtonde år. Men vi fyllde upp hela Södra Brunn så blev bara till att hejja på henne.

Sen kom Kalle förbi och prata lite. Tror vi får besök i snitt varje dag nu och jag väljer att tro att vi är otroligt intressanta, och inte att alla egentligen vill titta på våra söta lamm... :P På onsdag skulle Joanne(?) antagligen komma och kika på dem. Får se hur de går med Englishkan då. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0