Zzzzzzz......

Kan jag känna av pollen kanske? Trött som sjutton, kan nog sova dygnet runt... :P Men det är ju för härligt att våren är på g så klagar inte. :) Lär väl åka till apoteket och inhandla lite mediciner om de blir värre, förra året klarade jag mig faktiskt helt utan men i år kanske man inte har samma tur.

Jag är så shopping-sugen nu så de är sjukt! Ibland får jag sådana ryck, vill handla och förändra här hemma. Göra vårfint! Har inte hunnit gjort fint i nya vardagsrummet heller. Såklart finns det dock ett stort men, jag har ingen bil och jag tänker inte gå till valbo direkt... :P Fast till slut har Dan iaf satt batteriet till pick-upen på laddning så i slutet av veckan kanske jag kan få åka och inhandla lite gardinstänger, gardiner och krims-krams. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0