Härlig helg :)

Var en skön helg med massa mys.

I lördags övade vi med Mille på att dra ved så att sen när Joline åker pulka så kan han dra henne. Han måste öva lite till bara. :P Han är jätteduktig iaf.
Jag har börjat plugga som en galning nu då jag helt plötsligt har två tentor i slutet av veckan. :S Hade lite mys framför tv:n på lördagskvällen.

Igår dukade Daniel upp tredje-advents-frukost, eldade och fixade mat åt Joline medans jag fick ligga kvar i sängen och vila ut. :) Sen tog vi långfrukost och tittade på en film. 
Sen gick vi till min faster och firade hennes födelsedag med tårta och kakor. 
Efter det gick vi hem och hällde upp ett varsitt glas rödvin och gjorde hammagjord pizza. (Jag vet att det inte riktigt hör ihop, men jag dricker hellre ett glas rött än öl), spelade lite kort och avslutade kvällen med en film till. Dock helkass (Connan barbaren), men de spelade inte så stor roll.. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0