Lata lärare

Man skulle ha blivit lärare, de gör fan inge i onödan direkt!

Tentan började med 20 frågor där de fanns 5 olika svarsalternativ till varje fråga. Typ 1,X,2-stilen. Bara det att frågorna var totalt omöjliga och svaren blev alltid nästan desamma, med en yttepytteskillnad som man naturligtvis ska ha koll på. Och så till det värdelösa, lärarna skulle inte rätta resten av tentan om man inte klarat minst 10st frågor. Vafan?! Så alla mina uträkningar över BNP, AE, Y, G, SRS, BB m.m. kanske aldrig ens blir lästa! Det tog timmar att göra beräkningar som de sen kanske slänger i soptunnan utan att titta på dem. LATA JÄKLA LÄRARE, jag kanske hade kommit upp i poängen om de läst resten. Fanns lixom 80 poäng till att dela ut!
Men näe...

SUCK! Och i morgon åker jag nog in och sitter av tiden bara. fixar inte att få in mera nu. Fan, att man skulle lyckas med att få tenta dagarna efter varandra? :( Som ni förstår har jag inte den allra bästa fredagen...

Tur att man har en gullunge hemma iaf som pratar och ler. Hon var hos farmor idag, medan jag tentade och de hade bara gått bra. Skönt att hon är snäll och go iaf. :)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Men herreguuud så hon är lik dig Terese ^^,

2012-01-12 @ 14:12:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0