Pluggipluggiplugg....

Tro nu inte att jag pluggar jämt för de går lixom inte. Lilla gullungen tänker minsann inte låta mig glömma bort henne. :P Kommer gråta av lycka om jag bara klarar en av tentorna...

Och idag är det LUCIA! =) Kan inte fatta det, allt går så fort! Längtar tills att Joline är stor nog att gå med i barnkören så man får gå i kyrkan och lyssna på julsånger på lucia. Allt är ju så mysigt när man får göra det "på riktigt". Nu kanske jag slår på det på tv:n, men de är ju inte samma sak. Hon är ju road av musik nu iaf, så får hoppas att intresset håller i sig. :P

Känner mig sunkig idag... Sitter i permanenta mjukisarna och ofixat, oduschat hår och degar. Kanske ska rycka upp mig lite. På något lurigt vis känner man sig alertare om man bara är lite fixad. Har gett upp tanken på att gå ner nå mer i vikt innan jul. Får ta det efter all julmat och julgodis. Ta en nystart efter nyår. Ska däremot köpa mig lite fler omega-3 piller, för jag tror faktiskt att det hjälpte mot dålig hy. Har läst att det ska hjälpa och när jag slutade med dem kom finnarna och fulheten tillbaka, så måste köpa fler!

Kanske ta en prommenad till "farmor" sen och lussa lite för henne. Joline har ju faktiskt en tomtedräkt som måste användas. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0