Makroekonomi is booooring

Jag är stressad! Ska träffa tjejerna i morgon och internetföreläsningarna i makro suger, boken är på engelska och har en miljon frågor att lösa baserat på det tills vi träffas. Blää!

Sen har jag en tenta på måndag men det har prio 32 just nu.

Som om de inte vore nog, är jag sjukt trött. Eftersom vi tagit ner alla lister och bytt dörren i sovrummet blev det väldigt skitigt därinne, så nu "sover" vi i gästrummet. (Har inte sovit på två nätter..) Det är någonting i rummet eller med den sängen som gör att jag får andnöd och därav sömnproblem. :/ Så när Dan åkte till jobbet kl 06.20, så var de lika bra att gå upp. Jag är en zombi om jag inte får sova minst 8 h, att plugga med halvdöd hjärna är en utmaning.

Men Daniel har lovat att jag ska få flytta in till helgen igen iaf. :) Sen fortsätter vi med gamla köket. Som jag längtat! :) D har lovat att det ska bli klart till vi fyller (jag är skeptisk, men det är bra om han har tidspress..).

SEN efter det blir det vardagsrum och matsal. Vi är nog inne på sommaren nu i tidsperspektiv, men det är någonting jag längtar till ännu mera. Dock kommer de nog kosta en slant då vi funderar på att byta alla fönster oxå i dessa rummen. Spara, spara... :P

Osså vill jag ha en sånhär. Frågan är bara, hur får man tag på en??
Borde gå att få krusidullerna på någon ram att sätta dit, (har sett företag i utlandet som tillverkar sådana, men inte i Sverige) för Daniel ska såklart mura och göra resten själv. Han ska alltid krångla till det. Jag ville först ha en kamin, men de var tydligen för simpelt för Mr Omständig. :P



I USA kan man köpa lösa sånnahära, men har inte hittat någon i sverige som säljer liknande:




Om någon har tips så skriv de gärna. :)

Nä om man ska ta å käka lite då. See Ya! =)



Kommentarer
Postat av: Ecce

Va kul att det händer grejer så du har fullt upp du med märker ja :) Ja tänkte om du hade tid i helgen det är ju loppis här i byn då sen klädbytargrejs i viken tänkte om du vela följa med mig dit? :)

2011-02-22 @ 14:00:30
URL: http://eccee.blogg.se/
Postat av: Ecce

Va bra en paus kan du behöva ;) Din karl kan ju få låna min grymt rastlösa karl istället o sätta han i jobb då :P

2011-02-23 @ 11:34:08
URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0