Motivation eftersökes...

Idag är en jäkla skitdag. Så jävla less på de mesta just nu. Vill lixom ingenting. Igår var jag så taggad efter att ha träffa tjejerna i stan, blir alltid så energifylld efter våra möten och vill inget annat än att hem och plugga.

Idag skulle vara min stora plugg-dag då jag skulle få massssssa gjort. Men jag har bara lyssnat på en föreläsning än så länge och tyckt synd om mig själv. Jag har extremt ont i nacken så kan inte röra huvudet, har fått pissigt resultat på tentan och lär göra om den (det var väntat, men jag blev iaf besviken över att jag var SÅ långt ifrån). Var säkert den där idiot-läraren som rättat, som hade som hobby att berätta för eleverna hur hjärndöa vi är om vi är tvugna att fråga något. Lärare till för att lära ut? Nej inte på högskolan iaf. Lärare= Översittare. Punkt slut.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Ska ta mig en kopp kaffe och hoppas på att huvudet ramlar av av sig själv, så jag slipper amputera skiten...

Nej, nu ska jag sluta vara pessimistisk. Jag har mycket trevliga saker i mitt liv oxå. =) En av dom ska väl komma hem snart. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0