:)

Allt går jättebra nu. :) Joline är en supersnäll unge och skriker ganska sällan. Jag har iofs aldrig umgåtts med en bäbis förr så vet inte vad som är normalt men jag inbillar mig att de brukar skrika oftare. Kanske är en ålders-grej, så hon kanske börjar när hon blir större..? Jätteskönt iaf att lägga henne i sängen efter maten så sover hon till nästa matning. :) (Mat var tredje timme) Eller så vaknar hon ca en timme innan och är lite social, vevar med armarna och grimaserar. :)

Dock verkar hon ha lite problem med magen nu. :( Hon har inte bajsat sen vi lämnade sjukhuset så får se m de lossnar snart...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lustigt att hon inte bajsat sen ni kom hem, Benjamin har bajsat 1 gång tror jag sen vi kom hem från sjukhuset, o när vi var där bajsa han mest hela tiden. Så hoppas han bajsar snart ;)

Roligt för er att ni får vara hemma.

Kramar till er från oss!

2011-08-02 @ 14:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0