svacka

Nu känner jag att hela jag hamnat i en svacka. Psykiskt och fysiskt. Att vara på sjukhus och ha konstant dåligt samvete för att man altid borde vara någonstans där man inte är, gör att jag mår pyton. Kejsarsnittet började för någon dag sen att göra väldigt ont. Varför vet jag inte, men tror att jag ska ta de lite lugnare, för jag vill inte att det ska bli något allvarligt fel med det oxå! Trots allt har vi varit på sjukhus i över en månad nu så det är väl inte konstigt om man blir lite less på det ibland... och mer ska de bli.

Ljuset just nu är våran duktiga lilla tjej. 1424g idag. =) Förstår varför alla är så nojjiga när det gäller ens egna barn, för de är ju bara vackrast i hela världen. :) Kan inte sluta skratta åt henne varenda gång hon ler, det ser så gulligt ut. :) Sängen står redo nu och vi har handlat allt på barnmorskans lista förutom barnvagn. Nu fattas det bara en liten bebis att lägga i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0