Äntligen..

..tog jag mig i kragen och ringde frissan. Fick tid på torsdag redan. Vad skönt! :) Ska försöka bli blond till sommaren hade jag tänkt så får se hur hon tycker jag ska göra, om de blir slingor eller färgning.
Det är så trevligt att ha lite roligt att göra också imellan plugg-varven.

Igår var jag som sagt till skolan och träffade Katarina, de andra kunde inte. I morgon ska vi ses igen. Det är så skönt att ha någon att plugga med och att komma härifrån, för då gör man faktiskt det man ska. :P

Nä, nu ska jag blunda för det fina vädret och gå och sätta mig och kolla på några timmar web-föreläsning!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad duktig du är som orkar plugga på distans! Jag har också tenta snart (på torsdag smäller det) och har insett att jag helt saknar självdiciplin. Hade aldrig pallat att bara sitta och läsa själv, för att inte tala om webföreläsningar! Tack Gud för att jag har tjatiga lärare som skäller på en om man inte dyker upp... ;) För övrigt kommer jag hem på fredag och blir kanske hemma i två veckor, så hör av dig om du vill ha besök nån dag! :)

2011-03-08 @ 16:31:52
Postat av: Emma

Jag kommer också! Då får ni övertyga mig om hur roligt det är att plugga, så jag kan börja i höst!

2011-03-08 @ 16:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0