Bilder!

La över bilder från stationära datorn till denna och hittade jättemånga gamla kort. Dock endast från 07 och frammåt, eftersom vi fick våran tegelsten (digitalkamera) i julklapp 07.

Tänkte lägga in några då jag insett att min blogg saknar bilder i stort annars. :P

Julafton 07

Semester Gräsö
(GLASS! VILL HA!)





Glad voffsing som oxå fick följa med på semester! :P

Galaxie!



Semester i Gnarp





Nyår 08-09?



Uppsamling, Crusing Sala



Daniel hämtar sitt ren. objekt Mercury 55



Åsså min! <3

Kärlek?





Mamma och jag ska bära midsommarstång.
Dräkterna borde vara tvärsom? Jag tycker iaf de... ;)



Pappa firar sin 50-årsdag på Gotland.

 








Nä, de finns ju en miljon kort! Och oftast är de bara intressanta för dem som var med, så detta får räcka för tillfället. Detta var lite om de närmaste.

Renoveringen på huset kan komma nästa gång! :P


Kommentarer
Postat av: Ecce

Haha det är bra o skrämma slag på dom redan, jo jag känner igen det där bra stöd dom där karlarna :P

Sa så jag å, jag vill inte föda o inte göra kejsarsnitt den kan få göra som i drömmarna bara komma ut på 2 sek utan att de gör ont :P

2011-03-09 @ 16:13:14
URL: http://eccee.blogg.se/
Postat av: Elin

Nämen titta där va man med på kort :P

2011-03-09 @ 18:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0