De är mkt nu..Näe mer..

Igår vare tenta-dax igen så hela söndagen gick åt till att plugga till den, men vette tusan om de hjälpte. :P I början kändes de så bra, jag bvar helt säker på fem frågor, sen gick de åt skogen och jag har ingen aning om iaf de blev några poäng alls efter det.. :P Sen när jag kom hem var jag så slut i huvudet så jag hade inte lust med någonting alls. Parkerade mig framför tv:n och blidde väl mer eller mindre kvar där hela kvällen.

Vi sover nu i sovrummet igen och det är otroligt skönt att ha de rent och fint runt sig igen och att få sova i sin egen säng! :) Så nu kan man sova ut ordentligt! Tusen tack till Manne som hjälpte oss hela lördagen! :) 

Nä nu ska man väl ta tag i resten av pluggeriet, men först tror jag att jag ska slipa av bänkskivorna och olja in dem, så de blir fina. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0