Fredag! :)

Så skönt att det är fredag! :) Niklas var just över på lite kaffe efter jobbet, men när pappa ringde och frågade om han vela ha taco var utanför dörren innan vi hann blinka. Hehe.. :P

I morgon åker jag, daniel, mamma och pappa och kollar på Jerry Williams show, sen blir de nog Churchan efter det. Mums! :)

Nu ska vi väl ta och gipsa lite i gamla köket, sen blir det fläskfilé, kroketter och bea till ice age 2. (Vi har inte växt upp här än..) :P

Igår var jag till stan och träffade tjejerna, och vi kom alla fram till att vi låg lite efter så vi ska träffas två ggr nästa vecka och ta ikapp lite.
Var sen över till bästa farmor och farfar och fikade lite på lundgrens semlor. Sen kom "hovslagaren" (som farfar sa, dvs fotvården) så då åkte jag hem till Hagas och språkade lite. Men de blev en dyr visit så dit ska man inte åka så ofta. ;P

Nu ska jag slå upp lite tavlor innan gipsningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0