Lammskinnen är här!

Äntligen kom de, och gud va härliga de var! =)
Vet exakt var dessa ska få bo i höst. :)



De blev inte perfekt skurna, men detta var ju första gången daniel slaktade så är väldigt nöjd med resultatet ändå.

Ikväll ska våran renovering fortsätta, snart dax för tapeter. Vet inte vilka jag ska ta?? Färg eller inte? Mönstrat eller inte..? Måste nog åka till någon affär och få lite inspiration och snubbla över den där, den-där-tapeten-måste-jag-ha-tapeten. Lika som jag lyckades med i köket, och där blev jag jättenöjd fast de vart billigaste möjliga på rusta. :P



Daniel gipsar runt nyinsatta dörren. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga lammskinn !!!



Jag tror oxå jag vet var de ska vara i för något till hösten... GRATTIS !!!!

2011-03-11 @ 13:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0