Ny dag, nya tag

Typ.. :P

Så i fredags var vi alltså på ultraljud och fick se den lille röra på sig. Helt otroligt häftigt, jag känner ju ingenting men den låg och sparkade och slog hela tiden! =) Vi fick framflyttat datum till den 20/8. Ska bli så himla spännande! <3 Vi har väntat med att komma ut med nyheten eftersom man vill vara säker på att allt är okej osv, men vi är jätteglada!

På kvällen var jag hem till Emma och firade henne lite. :) Var kul att se alla gamla vänner, blir ju så sällan nu för tiden!

Lördag och söndag har ägnats åt renovering och tenta-pluggning. Så trevligt har jag det! :P Ska bli underbart skönt när rummet blir klart. Vi lyckades sätta upp klickgolv på väggen oxå, som fondvägg, och det ser riktigt bra ut, jättenöjd! Manne kom igår och drog el, så nu fungerar de utan att man behöver snubbla på 20 skarvsladdar. :)

Nu blir de tenta-plugg!!! Yeeeaah! (Blev så nöjd i fredags när jag såg att jag klarat förra omtentan med marginal, så nu känner jag mig riktigt taggad inför denna!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0