Stresssssss

Alltid stressigt här hemma! Uscha, längtar till två tillfällen. På torsdag kväll (då har jag skrivit mina tentor och kalasfolket har kommit), och till 1 april (har tenta igen den sista).

Todays to do

* Måla socklar
* Slipa spackel vid fönster/dörrar och måla
* Ta hand om djuren
* Utfodra Daniel kl 12
* Åka och handla
* Göra smörgåstårtor
* Påbörja en städning av huset

Och sen när D kommer hem så ska vi lägga in en heltäckningsmatta som vi köpte igår och sätta dit socklar och foder. 

Och sen är det såklart TENTA-PLUGG som står överst på listan, men hur ska man hinna allt???

Ibland känns det som man kan börja gråta bara för att det är så mycket jämt. Eller rättare sagt, jag har gjort det. Jag gråter jämt nu för tiden tycker jag, minst en gång om dan. :P Måste vara alla jäkla hormoner! Jag tycker att det är det som förändrats mest sen jag blev gravid. Jag kan få psyk-bryt för ingenting och i fredags försökte jag nog lite halvt att slå ner D (han bara flina vilket gjorde mig mer arg och gjorde att jag skrek och slogs mer)... Så de har man ju fått äta upp nu efter, han tycker de är ganska roligt...? 
Nä han ska väl ha en eloge för att han orkar med mig ibland. Än så länge har han faktiskt varit stöttande när jag bryter ihop, även om han inte vet vad han ska göra. Stackarn! :P

Älskar dig Daniel! <3 (Har nog aldrig fått honom att se normal ut på kort, så han får skylla sig själv att de hamnar såna här snyggingar på min blogg..) ;)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0