Blommor och rödfärg

Börjar med att tacka Lisa för den fina kommentaren, den värmer! :)

Idag har mamma och jag varit till Bernö och handlat småblommor, pioner och buskar. Billigt och bra!
Jag fick också två kassar med barnkläder från när vi var små. Jättekul att det fanns kvar och att det kommer till användning igen. :)

När jag kom hem så rödfärgade jag jordkällaren så att jag kan planera ut mina pioner där i morgon. :) Och efter det så gjorde vi färdigt på vedbacken så nu är år 2011:s vedhög avklarad, så himla skönt!!!  När jag kommit så långt höll mina fötter på att döda mig så fick skynda mig att duscha och laga mat, så att jag skulle få vila dem nån gång. Så äntligen vila och sömn! =) Så trött!

I morgon blir de föräldraträff igen, och förhoppningsvis så får vi fart på gräsklipparen efter det för nu börjar det bli långt gräs här!

God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0