Klagoande nr 1

Igår tog vi (eller vi och vi, Daniel gjorde och jag tittade på) upp stenplattorna vid våran uteplats, la på duk och sand, la tillbaka dem och sen blåste vi av dem med högtryckstvätten. Jäklar vilken skillnad! Det är vid sådana är tillfällen man skulle haft "före- och efter"-kort, men det glöms som vanligt bort...

Det är svårt att veta vad man törs göra. Att flytta stenblock är nog inte så smart, men att sitta på en stol och ttta när D jobbar är inte heller min grej... Åh, de känns som de är så långt kvar och jag känner mig tung och orkeslös redan. Vill att bebis ska komma snart så man kan bli som normalt igen. Tordas lyfta saker, springa, få tillbaka normala pulsen...Men den som väntar på något gott... :P

Fick iaf en vääääääldans skön fotmassage igår av D (fick tjata, men de var så värt lite tjat) <3 Att fotmassage kan betyda så mycket, men de gör de när man har kroniskt mer eller mindre ont. :)

Hela denna veckan ska ägnas åt plugg. Snart de sista två tentorna!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0