Zzzzleeepy

Sa åt Danne att väcka mig när han åkte till jobbet i morse, tror ni jag kom upp då?? Nix.. :P Ett par timmar senare kravla jag mig ur sängen. Är så jädrans trött på morgonen..och kvällarna.. ;P
Men just för tillfället poppas lite "lipstick och rockefeller street", så nu är man uppe i varv. =P

i eftermidda kommer mammsen på besök, så måste sticka till ica nu och köpa lite glass kanske så vi har nått å fika på. Blev inge handla igår. Städade fram mitt "växthus" ist så jag har nånstans att sitta och plugga. Smart Terese att komma på de när du har två veckor kvar i skolan..? Aja, blev väldigt bra iaf. =) Och nu kan jag lyssna på spotify med riktiga högtalare och vilken skillnad de är, ist för laptops-högtalarna! :P

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0