Härlig helg!

Hade jättekul i helgen! Eller i lördags mest, igår var ett helvete. Att man inte lär sig nån gång. Jag tål inte att dricka längre, var så jäkla bakfull på söndagen att jag inte kunde äta den efterlängtade hotellfrukosten. Snacka om att sabba det. :P Daniel hade iaf kul åt det...Hygglot!

Det var iaf Petra Mehde, Niklas Strömstedt, Andreas Johnsson och Pernilla Andersson som uppträdde på Hamburger Börs och det var helt okej även om de var lite väl sega låtar för att vara krogshow. Avslutade med tänd ett ljus...?! Fick äta räkcoktail till förrätt och beef Wellington som huvudrätt. MUMS! =) Plus alldeles för mkt dricka... :P

Men överlag var det an toppenhelg! Och allt hade gått så bra med lillan oxå, hemma hos mormor och morfar så man kunde verkligen slappna av. :) Nu känns vardagen helt okej igen. Förra veckan grät jag när Joline grät, hade helt slut på ork och energi när jag var själv hemma. Men nu känner jag mig uppladdad igen. Veckan blir ganska lugn iaf, ska in till öron i morgon med henne, men annars ska vi ta de lugnt.

Btw, har inte uppdaterat vikten men under den tiden jag drack mina shakes gick jag ned 5 kg och rätt många cm. Men antar att jag gick upp alla i helgen igen. :P Nu tänker jag börja äta igen, men tänka på vad man stoppar i sig bara helt enkelt. Och kanske träna lite! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0