HIG

Sitter och suckar framför datorn. Kommer nog aldrig bli klar med min utbildning. Första problemet är att anmäla sig till rätt tenta. Finns några att välja på med rätt namn, men om de inte är rätt för mig så blir jag struken och så får jag inte göra någon. Andra problemet är att allt material är borta ifrån blackboard som är våran läroplattform. Hur har de tänkt att jag ska kunna plugga in det hela om de tar bort materialet?? Förstår inte!  Åhh, vill ju faktiskt fortsätta men alla praktiska bekymmer innan man kommer igång igen är ju ganska dryga...

Igår träffade vi prellen. :P Trevlig typ. Ska nu välja en psalm till på söndag. Någon som kan någon fin?? Prästen sjöng lite för oss, de psalmer han kunde, men de var ingen som kändes hundra.

Annars så SKA jag idag måla tavlan så den blir klar, storhandla grejor till tårtbak m.m. Hoppas bara att lill-tjejern låter mig få göra det... :)

I morgon blir de kyrkis, planering inför dop m husmor och Ecce. Ska försöka ta mig till banken och fixa med lånen och skapa ett konto till lillan. Baka! Och sen på kvällen åker vi till färnbo, för Dan ska hjälpa pappa att få upp lite tak i nybygget.

Mammaledig- men aldrig ledig.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0