Övergiven

Denna veckan är daniel på kurs så är ensam hemma. Jag har varit asförbannad hela dagen på honom, men som vanligt försonas vi alltid när känslorna svalnat. Alla par har äl sina delar att jobba på och ja, så även vi. Huvudsaken att man jobbar åt samma håll när dagen är slut.

Annars så sover jäntan och mamma fick lite egentid innan sängen. Är kvällspigg, och morgontrött. Trots många års övning har de inte blivit bättre. Är uppfostrad så att man kliver upp på morgonen och uträttar sina ärenden/plikter under dagen och sover på kvällen. Men om jag fick bestämma sover man gärna hela förmiddan och stannar uppe halva natten. Dock inte för mig att bestämma längre. TRots sin ringa ålder styr hon mamma med järnhand. Var ska detta sluta?? :P

Tittar på sex and the city, tycker att de är patetiska. Haha, hur kunde denna serien bli stor?? Fattar inte! Om folk tänkte som dem skulle vi dö ut?

Okej, bara massa svammel, men va tusan jag har ingen annan att svammla med! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0