Skorstensbesiktning och bvc

de var de som stod på schemat idag. Check!
Then what?

Uttråkad om nått.. Men de är jag alltid på måndagar.

I helgen julshoppade vi litegranna så nu har vi en del julklappar iaf. :) Skönt! =)
Glömde dock de som jag egentligen åkte in för att köpa, färger till en tavel-beställning jag fått. Så måste väl åka in igen... S U C K!
Tänk om man kunde ha ett bra minne, skulle göra mitt liv aningen mindre surrigt och omständigt. I fredags åkte jag till ica och skulle köpa tacogrejor till fredagsmiddan och bea till lördan. Kom hem med massa frukt men varken bea eller taco-chips hade jag. Och en glad sambo... :P

Vi smyg-testade lite glögg igår och denna kan jag rekomendera. Var faktiskt helt okej med smak av kaffe och choklad.



Jag har bakat i helgen oxå till dopet. Gick skitbra. NOT! Haha. Mamma fråga mig om jag vela ha hjälp med att baka. Neej då, sa jag ska ju bara baka lite småkakor. Men när jag hade glömt ha på pärlsocker innan gräddning på första satsen kakor, och nästa flöt ut över hela plåten och den sista smeten blev så hård att spritspåsen gick sönder istället för att smeten kom ut när jag klämde, DÅ var de nära att jag i halvpanik ringde min mor sa BAKA PLZ! Men skam den som ger sig och nu har jag iaf två sorters kakor i frysen som troligen ska gå att bjuda på. :P (Daniel gillar när jag misslyckas iaf, så han har nog gått på sockerrus hela helgen..)

Sessan sitter och sover i babysittern här bredvid och är som vanligt skitsöt. :) Hjärtat mitt! <3 Alla kurvor såg bra ut på bvc oxå, lika skönt varje gång. Hörseln fick en OK-stämpel av farbror örondoktorn med. Nice. Hon har blivit så mkt mera medveten nu tkr jag. Det går frammåt varje vecka. Stor förväntan på alla framtida utvrcklingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0