De kan man kalla service

Så var de måndag igen. Helgen har gått fort åt.

I Tordags var mamma och jag i valbo och handlade lite. Så sköönt att ha mamma med första gången man ska gå med Joline. Mamma körde vagnen, och tog hand om henne och jag kunde kolla och prova kläder. Och Joline sov hela tiden! Var ju inte så farligt att åka då. :)

I fredags jobbade jag på begravning med energisprudlande Susanne, och det var som vanligt jättekul. :) Fick prova hennes 11:ans Audi oxå och en SÅN SKA JAG HA! :) (När jag får extremt mkt pengar då...) 
Sen åkta jag hem lite hastigt och skulle bara duscha och hämta Joline och Danne och sen skynda oss tillbaka till färnbo eftersom farfar fyllde 91. Men då hade precis Tommy och Kaisa kommit med present till lilla Joline och trevlig som man är spang jag och duscha iaf och sprang runt i morgonrock och turban inför dem. Very nice.
Vi kom iaf till farfar såsmåningom där vi fick tårta och kaffe. :) Farmor fick hålla i Joline och sen höll jag inte på att få med henne hem nå mer. Farmor älskar barn. <3

I lördags var de klädbytardag, så drog iväg med tjejerna. Blev lite fyndat för min del, men de var mer förra gången helt klart.

Söndagen bjöd på jobb i baren, och snacka trött jag var när jag kom hem. Just DEN natten valde Joline att inte sova, bara för att jag skulle jobba, så kände mig som en zombi...

Så var vi framme i nutid, och idag ska jag SOFTA! I need it! :) Kanske ska ta en långpromenad om vädret tillåter.. Vi får se.

Så till rubriken. Handelsbanken (Pernilla) ringde till Danne idag och Gratta oss och frågade om vi ville amortera mindre nu när vi fått barn, för hon visste ju hur kasst de är att gå på försökringskassan. Det tycker jag är service, när man tänker ett steg längre, inte bara "å, titta de har fått barn", utan att man bryr sig lite. Gillar handelsbanken! Uppmanar alla att byta dit NU! :P

Nu lär jag nog gå och kolla om gullungen lever. Hon sov först mellan 11-06, sen 07- nu, så måste nog gå och kika lite på henne. :)


Kommentarer
Postat av: Ecce

igår var en riktig städa/sova dag :P det är nästa lördag, sugen? :)

2011-10-07 @ 07:43:08
URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0