Här vare dött...

Har vare ganska mkt att göra nu i veckorna plus att vi varit sjuka allihopa så har inte skrivit så mkt av den anledningen. Sen vet jag inte om jag hade så mkt viktigt att skriva om heller..?

Har tyckt att jag vägt alldeles för mkt efter graviditeten och har nu tagit tag i det. Har valt en drastisk och ganska strikt diet med pulver-shakes två gånger om dagen, men äter iaf riktig mat med Daniel när han kommer hem. Min förhoppning är att på lång sikt gå ner ca 10kg. Började förra fredagen och i torsdags hade jag gått ner 2kg, utan någon motion alls i stort sett eftersom vi varit sjuka. Bara att kämpa vidare nu! 


 

Dopet börjar planeras, blev lite hinder men får väl gå över till grannen och undersöka om vi kan finna en lösning. Nu är vi så gott som friska så nu kanske vi får komma in. :P

Igår var vi till färnbo och hämtade mina Barbies. Haha, man blir så inspirerad att göra ett rum till lillan. Ett rosa, fyllt med leksaker och vita möbler. Helt sjukt vad påverkad man blir nu när man har fått en tjej, för allt är verkligen rosa till tjejer. Har aldrig varit så tjejig, eller ens tyckt att det var spec fint. Nu tycker jag att allt rosa är suuuupergulligt. Sjukt...
Daniel fnyste dock när han såg att jag hade hela TVÅ hästar till mina dockor. Och en hästfinka och bil. (Han är livrädd att hon ska vilja ha en häst så därför värkar de som om han vill försöka förneka att de ens existerar för henne...) :P

Over and out...

 

Kommentarer
Postat av: lisa

Tänk så många barbies man hade. Ojojoj. Lilla hon kommer säkert få ett jättevackert rum. Måste få kika in någon gång och hälsa på. Ta hand om er, dig! ~ Kramar, Lisa

2011-10-24 @ 19:21:31
URL: http://utredningsfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0