Lång morgon

Morgonen här är faktiskt lite omständig nu för tiden.
Joline är jättesnäll och brukar vakna någonstans mellan 7-9. Helst ska man vakna innan henne, men de händer inte ofta däremot kan hon ligga kvar och slumra lite i sin säng om man ger henne nappen. Så då kan man springa ner och blanda ersättning, hälla upp mediciner, ladda perkulatorn, blanda min frukost och ställa i kylskåpet. Hunden ska ut och kissa innan oxå.
Om hon värkar fortsatt nöjd så kan man springa ner i källaren och tända i pannan eftersom de alltid är ruggigt på morgonen.
Ta in hunden.
Säga godmorgon till godbit- byta blöja- ge medecin- mata- rapa- förhoppningsvis nöjd bäbis. :)

SEN får man ta sin drink och en kopp kaffe. Tror man, men icke idag. MER MAT skrek lilla sessan så då fick kaffet bli kallt och drinken bli varm. Så är det att bli mamma. Vaddå egna behov?? :P

Men hon är så söt så jag klagar då inte!






Har precis lärt mig att man kan "fixa till" bilderna på datorn. Jaja, jag vet att jag är efter... Stolt iaf! :P

Joline är en riktig tjej och älskar skvaller. Helt tyst och superkoncentrerad blir hon när vi läser skvaller tsm.





Om man skulle skynda sig att ta påtår nu då när hjärtat har lugnat sig lite iaf. :)

Kommentarer
Postat av: JD - Masa på

åå vilken sötnos :)



tack för din kommentar!

och vi tänkte kanske köra någonting nästa helg, då är elin också hemma så jag och emelie snackade lite om det. vore ju jätte skoj om vi träffades allihopa på en lunch eller liknande? :)

så jäkla längesen man såg dig tjejen! kram

2011-10-26 @ 20:58:07
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0