Ingen hit direkt

Försökte mig på att sy en klänning till Joline. Varför vet jag inte riktigt då jag hatar att sy, men fick ett litet infall då jag hade ett fint tyg som inte kommit till användning.





Hon gillade INTE den. Antar att den inte var så skön på insidan så den blir nog inte använd nå mer. Så de var min sy-karriär de, lägger nog ner den nu... :P



Annars var jag för lat för att åka till kyrkis, men var iaf till tandläkaren. Efter en liten försening kom jag fram då de flyttat från sina gamla lokaler vilket uppmärksamma jag hade missat. Så jag fick springa tillbaka till Winn-huset där de tydligen har mottagningen nu ist för vid biblioteket.
Jag förväntade mig en utskällning för att jag struntat i skenan så länge så tänderna hade gått tillbaka, men de vart ingen, de var så förstående så. Och efter 4,5 år i deras klor så är jag ÄNTLIGEN fri. :)

Aldrig mer!! (Den fina bilden bjuder jag på, är inte så ofta på bild som jag visar tandställningen. Tjusig statist hade jag ju här oxå <3) ;P



Jahapp, då var de bara soffläge och tv kvar då. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0