Otroligt

Fick sova mellan 01 och 08 i natt. :) Hon är snäll mot oss nu, men har en känsla av att det kommer vända. Bråkig är hon på dagarna iaf och ska ha närhet och mat mest hela tiden. Så de pysslar jag med om dagarna nu. Gick till rolba iaf och skulle hämta bilen men då kom jag ju på att jag behövde barnstolen till Joline, och den var naturligtvis hemma så de var bara att gå hem igen. Bra att man tänker sig för, men de är mkt att tänkapå jämt nu.. :) Ska till doktorn i morgon med lillgumman så får vi se vad han säger om hjärtat.

Nu vill hon ha mat.

Kommentarer
Postat av: Ecce

Förstår de, är de samma karl du är ihop med nu då? ;P för jag har ifrågasatt A vart den där killen som jag vart kär i tog vägen han som ansträngde sg lite för att va lite gullig :P

Passa på att sov de skulle jag verkligen göra ;) inatt var han ännu stökigare så idag blire till att va zombie igen o jag som tyckte han va på bättringsvägen förra veckan med bara kl 1, 3 & 6 men de hölls sig inte :P

2011-09-05 @ 06:17:34
URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0