Sussar

Jag skulle läsa min skvallerblaska som jag köpte igår, så jag och Joline gotta ner oss i sängen...och sen sov vi båda inom fem minuter... Otroligt vad trött man kan bli när man gosar ner sig med henne. :) <3

Men jag klev upp till nio och gav henne mat eftersom hon varit utan i fem timmar då, och sen la jag henne i sängen och hon somnade direkt. Får se om hon blir vaken sen i natt nu istället då..?

Bara skit på tv ikväll, och Daniel är på Rolba och donar så har inge å göra. :( Får väl kika på kaos i båstad men får ju inte ut någonting direkt av det.

Var på kyrkis idag. Funny? Hmm... Åker nog dit igen sen när Joline blir lite större.

Får se fram emot torsdagen iaf då mamma, Joline och jag ska in till Valbo och handla. Lär köpa nya serveringsbyxor till på fredag då jag ska jobba på begravning. För guess what, jag kommer inte i mina brallor längre! GAaaaaaaah. Så less, har nte råd direkt att köpa massa kläder, men de är ju ett måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0