Törnrosa

Inatt sov tejen hela 7,5 timmar! Var ju skönt att hon sov så bra, men man blir ju nervös att de är något fel oxå eftersom hon alltid hållt tiderna exakt annars. Mat var fjärde timme, alltid. Men antar att de kan bli såhär när hon blir större. Så ska inte vara alltför hysterisk... :P



Sötnosarna <3

Fick lite saker av farmor igår och de tackor vi för. Har funderat på en baby-sitter oxå, så hon kan få sitta upp lite när hon är vaken. Bärselen har vi börjat använda lite smått och de verkar gå bra de oxå. :) Hon börjar vilja vara med lite mera.

Undrar vad man ska hitta på nu då. Danile är vid rolba och jag har inte mkt vettigt att göra. Har tröttnat på att städa här hemma. Känns som om man inte gör annat nu för tiden. Skaffa aldrig ljust hallgolv. Det måste rengöras hela tiden + att vi har en hund med universums sämsta bordsskick som äter i hallen. 

En promenad lär vi väl ta idag iaf om "mammakilona" ska försvinna nån gång. Fattar inte hur man kan lägga på sig så mkt på 6 månader. Mkt var ju vätska, men inte allt... Var uppe i 90kg när de var som värst... Blää, fatta att kroppen tar stryk när man skuttar upp och ner i vikt på detta viset! Mina fötter mår fortfarande inte prima och benen domnar lättare och handlederna gör ont i mellanåt. 

 

Här hade jag ont i fötterna kan jag lova. Tog den här bilden på söndagen. På måndagen blev jag inlagd.

Usch, har en bit kvar innan man blir som förr, men skam den som ger sig. :)



Kommentarer
Postat av: Ecce

Vilket lyx ni har :) Ta mig med när du ut o går ;)

Grattis 7år :), känns det som igår? ;P

2011-09-04 @ 13:28:33
URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0