VARNING

För björnen i Hedfallet!



Den är extremt hungrig och äter allt.



Dagarna går så fort nu! Jag sover så länge på dagarna eftresom jag är vaken på nätterna så allt blir knasigt. Ständig huvudvärk har jag nu... Och ändå är hon egentligen jättesnäll mot oss så kan absolut inte klaga. Surrigt och virrigt. :P Känner mig sån nu...

På måndag börjar Daniel jobba oxå, inte kul. Då bir de bara jag och Joline på dagarna. :( Men de ska väl gå.



Alla vill ha lite av pappas uppmärksamhet. :)
Mina älsklingar. <3

Vi har fått lånat en baby-sitter av John och Therese oxå och det är jätteskönt. Hon gillar den! =) Då kan hon sitta och kika på allt som händer. Ett tag iaf, sen vill hon helst bli buren igen.. :P

Och vad ska man hitta på idag då..? Daniel håller ju på att fixa pick-upen, slipa ned den för att såsmåningom få en endaste färg på hela bilen. Som dan säger; "Omlackering är ett starkt ord, operation enfärgad stämmer nog bättre..." Hehe, får se vad det blir av det hela. Vill inte skryta men jag fick iaf grunda flaket i helgen (Han har fått någon lustig ide om att lackeringsskicklighet ligger i mina gener..?) och de blev riktigt bra. :)

Nu ska jag väl göra nåt iaf... tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0