De avgjorde saken.

Eftersom jag är grymt lättövertalad så kommer den bli kvar med bilder och uppdates om framförallt mitt lilla hjärta. :) Har kommit fram till att det är ju faktiskt kul att ha allt kvar.

Idag var vi till kyrkis, och Joline tyckte att det var hemskt kul med alla bebisar och att få dansa och sjunga. Sen åkte vi till färnbo, fick mat av mamma, och sedan semlor hos farmor och farfar. Så härligt! Hämtade upp Danne när han slutade jobba och åkte sen till ica och hämtade ut våra fårskinn som äntligen kommit. Nu är det matdax igen så ska snart ta mig i kragen. Man måste bara vila ett slag när man flängt runt hela dagen. Så mkt att komma ihåg när man ska åka någonstans. Både Joline och Mille kräver lite tankeverksamhet. Idag glömde jag tillexempel haklapp och mugg. men allt går att lösa. =) (Dessutom blir man lite trött i ryggen av allt kånkande..)

Men nu så lär de göras mat känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0