Guess what?

Jag pluggar..igen! =) På måndag ska jag göra sista tentan. Och jag ska verkligen försöka klara den på första för är så jäkla less på allt pluggande nu!

Nästa dilemma jag brottas med nu är om och vart jag ska jobba i sommar. Jobba på solängsgården, söka ett jobb inom ekonomi, eller vara mammaledig??? Skitsvårt! Men de lutar mot solängsgården just nu. Måste bestämma mig snart, och jag hatar att ta beslut när jag inte vet vad jag vill. Men någon vecka ska jag ha ledigt med min familj i sommar iaf. :)

Joline och jag ska plugga nu. Hon älskar det.. :P


Kommentarer
Postat av: Maria

Alltid svårt och jobbigt att planera när man inte riktigt vet vad man vill. Men oftast blir det ju ba

2012-02-29 @ 15:47:45
Postat av: Maria

Alltid svårt och jobbigt att planera när man inte riktigt vet vad man vill. Men oftast blir det bra ändå till slut! Har inte heller bestämt mig för hur jag vill göra i sommar.

2012-02-29 @ 15:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0