Ja, så var de ett tag sen igen...

Det var ett tag sen, för de känns inte som jag har något att berätta, fast ändå så händer jättemkt... Känns konstigt att så många får insyn i mitt liv, fast jag inte har någon koll på vilka ni är. Det uppstår en konstig känsla när folk säger, "jag lästa på bloggen din att..". Iaf av sånna som jag inte känner så bra. Känns tråkigt oxå om bloggen ska få spegla vem jag är, för det är inte mkt som skrivs här som egentligen betyder någonting.

Lägga ned eller ej, det var frågan...


Kommentarer
Postat av: Anna

Nejnej du ska ju ladda upp en massa bebisbilder och hålla faster uppdaterad när hon hela tiden ska jobba och inte kan hälsa på ju :)

2012-02-06 @ 21:25:24
URL: http://lilllundberg.blogg.se/
Postat av: Maja

Ha kvar så klart! Så jag kan sitta på redaktionen i Stockholm och läsa om allt mysigt ni gör! :D Saknar dig!

2012-02-07 @ 14:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0