Så kom vi inte undan i år heller...

Alla verkar vara mer eller mindre sjuk just nu. Vi trodde vi skulle klara oss men så vart Joline sjuk igår natt. Ingen feber som tur är men hemskt snorig och trött. Var upp varannan timme hela natten ungefär för hon blev så ledsen när hon inte kunde andas. Och jag kan såklart inte sova heller utan ligger och lyssnar när hon drar snoret fram och tillbaka. Stackarn! Hoppas verkligen att det blir bättre i natt!

Annars är de väl pluggeri jag ska syssla med om dagarna. Men mikroekonomisk analys suger. Så jäkla tråkigt! Ska inte hålla på med företagsekonomi sen iaf! Nu kollar jag på hur ett monopolföretag ska maxiemera sin vinst genom diagram och skit. Tror inte att jag kommer få användning av det... Finns det några monopolföretag för den delen, och om de finns så ska jag inte jobba där! SÅ de så! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0