Impulshandling, som vanligt...

Efter jobbet igår var Dan så trött så han vela absolut inte göra någonting, så då tipsa jag om att rusta hade ett fint golv som vi skulle kunna ha i vardagsrummet/matsalen. Inte riktigt som vi tänkt oss, men de var ju en aning billigare än vad vi tänkt oss oxå och då får man gå ner på kraven. Plånboken styr lite nu. Så vi for in för att kika på det och 13 paket golv fick följa med oss hem. :) Nu längtar jag tills de blir klart! Men de kommer nog dröja länge än...

Är fortfarande så jävla nöjd över mitt tentaresultat så jag kommer nog ha en bra dag idag. 83% kuggade, dvs den var jättesvår. Hatar att våra tentor är så sjukt svåra. Men de lönar sig att kämpa. :)

Har druckit upp min diet-shake och ska nog ut på en promenad nu. Har hittat en ljudbok helt i min smak, så nu kan man vandra hur långt som helst, minst en timme iaf för så lång brukar en cd vara ungefär. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0