Jaaa!

Jag klarade tentan i makroekonomi! Vilken lycka! :) Yes, yes, yes!

Idag var jag ju som sagt till optikern oxå, och jag hade verkligen kass syn! När hon visade hur jag skulle se med glasögon så trodde jag hon skämtade. Trodde inte att jag såg SÅ dåligt! Så nu är man på väg och bli jäkla fattig men känns så värt det. Två par glasögon köpte jag, ett par svarta och ett par...LILA! Mamma tyckte att de passade mig och jag vart sådär plötsligt kär som man kan bli ibland. :9 Fåse vad Dan tycker om dem när jag får hem dom. :P

Nu ska lilla sessan och jag invänta att Daniel slutar jobbet och kolla om han vill fira med någon smarrig kvällsmat. Har fått min andra laddning med piller och pulver som nu ska intagas i en månad frammåt så måste passa på att fira ikväll! Mamma hänger på nu oxå så vi kan peppa varandra. Nu kööööööör vi! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0