Måndag

Sjukhusvistelsen gick bra iaf, fick dock vänta i 50 min innan jag fick komma in. Så irreterande! Inte så lätt att underhålla Joline i ett väntrum i 50 min direkt men de gick.
Och i fredags rullade Joline runt! =) Tre ggr på raken. Haha, så nu kan hon det oxå. :)

I helgen har det nte hänt så mkt. Daniel köpte en ny mobil i lördags så han har suttit och pillat på den mest hela helgen... Suck! ;) Har vare och hämtat en bil åt Daniel som han kan ha till jobbet iaf. Tack till Niklas som fixat den åt oss. 

Jag skulle behöva shoppa lite kläder åt Joline igen. Hon växer ju så fort! =) Någon klädbytardag på inkommande tro? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lördag den 25/2 mellan 10:00-12:00 är det klädbytardag på kommunalhuset.

//Annelie

2012-02-07 @ 08:48:00
Postat av: Anonym

25/2 klädbytardag på kommunalhuset mellan 10-12

//Annelie

2012-02-07 @ 08:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0