Torsdag

Hoppsan nu har snart veckan gått igen. Vad fort det går ibland. Idag ska mamma och jag åka och storshoppa tapeter och färg till pappas nybygge. Ska bli skitkul att välja när man slipper stå för notan.. :P Hihi, så bara sitter och väntar nu på att hennes lilla röda ska dyka upp. Danne jobbar över så de är jättebra att ta en shoppingrunda så slipper dan bli så lång..

Och jag anmälde mig igår kväll på en kurs som jag hoppas som sjutton att jag kommer in på. Ej ekonomi denna gången. Hoppas hoppas! =)

Kom nu då mammmmmmmaaaaa......

Kan ge er ett par bilder under tiden.

En liten tuffing=)


Hjärtat mitt=) Och där var jag i nya brillorna oxå...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0