1 1/2 fönster

Har nu fått in ett och ett halvt fönster! =) Och tappat ett på tån så de blödde. Blod, svett och tårar får man offra för detta huset... Daniel snickrar och jag har isolerat och agerat hantlangare. Men gick iväg nu för att natta lillan. Och passa på att kika på datorn oxå. :) Kommer att bli jättefint med de nya fönsterna men eftersom de är spröjs på dessa nya och de är lite mindre än de gamla, så ser de lite konstigt ut innan vi bytt fönsterna på övervåningen, men hade inte råd att byta alla på en gång så får leva med att det ser estetiskt skumt ut ett tag. I morgon jobbar jag till ett, så kke hinner fixa lite då oxå.
Glömde ju berätta att jag hittat på några tidiga kantareller! Vart så glad! Ska vakta dom med näbbar och klor då de tydligen är någon mer som vet om "mitt" ställe. ;) Men de dröjer nog ett tag till innan man kan plocka. Älskar att plocka svamp! Bästa höstnöjet.
Nu ska jag nog ta och hjälpa daniel lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0