Sol ute, sol inne

Ska ut och njuta av vädret nu. :) Joline sitter och leker med 1-årspresenterna och är så nöjd. Då är de skönt. Värre vare igår, när vi hade kommit hem ifrån grannarna, då blev de livat. Skulle vara trevligt om hon började prata snart så man fick veta vad hon vill egentligen när hon är sådär arg. :P

Idag ska Daniel bygga på hönshuset (tydligen jag oxå, men vi får se...), jag ska göra klart inlämningsuppg och sen ska vi ta helg! =) Igen. Härligt!!

Fick sån otrolig lust att köpa nya inredningsprylar och pyssel för att fixa till lite här hemma. Inte blev man mindre sugen efter att ha häslat på Vilmer och Erika igår. Hon har ju så fint, och en stor inspirationsbok. Det var en smart idé, kanske ska skaffa mig en inspirationsbok oxå. :) Man ser ofta något som är fint och säger, så vill jag ha det. Sen glömmer man ju hu de såg ut egentligen. Så de är smart att samla allt i en pärm. :)
Tydligen ska man väl ha fått skatten nu? Så då kan jag ju shoppa litegranna iaf! :)



Kommentarer
Postat av: Ecce

Tack de är alltid kul o höra :) får köra en loppisride på måndag då :)

2012-06-08 @ 12:18:04
URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0